Kunderne laver også anti-reklamer
Jeg har tidligere skrevet indlæg her på bloggen om kunder der laver weblogs og om kunder der laver videoer eller reklamer for produkter.
Og nu er der så endnu et godt eksempel – fra Justin Callaway, som er en amerikansk fyr, der er ked af at hans mobilselskab ikke har fortalt ham at signalet i hans telefon (du kender godt lyden – den lige INDEN telefonen ringer) kan brænde en højtaler af.
Efter en død højtaler og en samtale med kundeservice hos selskabet Cingular har han lavet en 4 minutter, meget kreativ video om den afdøde højtaler og det onde, onde teleselskab. Han bruger den telefonsamtale, han havde med kundeservice (og optog) i videoen.
Jeg ved ikke, om Justin Callaway har en god sag? Jeg er nok på nippet til at mene, at det er lidt ligesom den der advarsel om at kaffen kan være varm på McDonalds 🙂
Men jeg er helt sikker på, at ligesom vi vil se mere deltagelse og deling, når det gælder gode oplevelser, så vil vi også se større kreativitet, når kunderne vil dele deres dårlige oplevelser med andre. Og uanset hvad, så bliver Cingular debatteret på nettet i de her dage.
Jeg så historien hos Church of the Customer.
[…] via Hovedet på bloggen. Arkiveret under: Uden for kategori, IT, Brok, Humor You can follow any responses to this entry […]