God anmeldelse af vores bog i Journalisten
Der er en virkelig positiv anmeldelse af vores bog i Journalisten.
Anmeldelsen er online her – så den skulle du tage og læse 🙂
Jeg er især glad for, at Ole Nørskov skriver:
Det er umuligt ikke at blive smittet af deres engagement, mens man læser – og ud over at blive klogere bliver man også gladere.
Øj hvor er jeg glad for den melding – for bogen er jo udtryk for, hvordan vi gerne vil arbejde med alle de her sociale værktøjer – og at gøre folk gladere er helt bestemt et delmål!
Update 13. marts 2007: Anmeldelsen er skrevet af Ole Nørskov og jeg har lige opdaget at han har en blog
Raymond M. Kristiansen skriver
Ja, jeg har også pushet jeres bog en del i min bog-afdeling (GAD Nørreport), og det ser ud til at en rimelig bred representation af mennesker køber den – ikke kun geeks der allerede har 6 bøger om weblogs derhjemme fra før. Fortjent honnør fra Journalisten!
Peter Andreas skriver
Det er faneme også en god bog.
P.
Nikolaj Stagis skriver
Tillykke med bogen – jeg tiggede mig til en på forlaget forleden. Jeg synes det lykkedes at komme godt rundt om emnet og få det gjort både tilgængeligt og konkret. Glæder mig til den næste!
KH Nikolaj
Poul Kjar skriver
Tak for en velskrevet og handlingsanvisende bog om blogging. Jeg er relativt grøn på området, og bogen fungerer fint som introduktion til bloggen og dens relevans for virksomheder. Styrken er især eksemplerne, men jeg noterer også, at det i en vis udstrækning er de samme gode eksempler, der trækkes på i den tilgængelige litteratur. Fx. indgår Arla og og Patent- og Varemærkestyrelsens brug af weblog også i et speciale fra IT-universitetet (marts 2006), og i Robert Scoble/Shel Israels “Naked Conversations”, som også er en af jeres litt. referencer, er der også sammenfald. Det er der sådan set ikke noget forkert i, men er det et udtryk for, at der trods alt er langt mellem de gode eksempler?
Og et andet spørgsmål: hvad med interesseorganisationer, foreninger, NGO’ers brug af weblogs? Kunne det være den næste udgivelse?